Sunday, January 4, 2009

Tentang AutoCad


AutoCad adalah perisian yang popular digunakan untuk melukis grafik membuat rekaan dan sebagainya, kerana ia lebih murah dan senang digunakan berbanding dengan perisian yang lain. Kebanyakan Kolej, universiti atau institut memilih perisian AutoCad sebagai subject. akan tetapi kebanyakan pelajar gagal menguasainya kerana masa pembelajaran yang terhad dan sukarnya mendapat bahan bacaan didalam bahasa melayu.

Saya bukan lah terlalu pakar didalam AutoCad, tetapi saya akan berkongsi ilmu kepada siapa-siapa yang berminat, apa yang saya buat ini berdasarkan dari pengalaman, sewaktu saya ingin mencari pembantu dulu ramai dikalangan yang ditemuduga gagal didalam ujian walaupun mempunyai sijil. Ramai dikalangan rakan-rakan dan pelajar ingin belajar Autocad dari saya akan tetapi kesuntukan masa dan tiada tempat yang sesuai membantutkan usaha itu, jadi untuk itu saya mengajar didalam blog ini.

4 comments:

  1. Salam..

    TQ sudi masuk blog saya.

    Salam perkenalan berpanjanga..

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih kembali, maaf blog ini belum dapat diupdate lagi sebab komputer saya masih tak ok, inysaAllah dua tiga hari lagi baru boleh start.

    ReplyDelete
  3. aku dah lama tk main autocad ni skrang lah release berapa yerr...masa keja dulu release aku pakai LT 98...dah 10thn tertinggal tapi kalau nak blajar sat jer menda ni, masa aku belajar release 12 pakai dos satu per pung aku tk tahu..tapi dsbbkan kena buang keja zaman tu terus aku tak baut lagi

    ReplyDelete